Bezorgen en afhalen

Gratis verzending bij een webshopbestelling vanaf € 100,-*

Vanaf € 100,- wordt jouw webshopbestelling binnen Nederland gratis bezorgd m.u.v. meubelen van de merken Pronto Wonen, Profijt Meubelen of meubelen uit onze outlet (showroommodellen). Voor deze producten worden de juiste verzendkosten in de winkelwagen getoond.
We bezorgen ook kleinere pakketten met de pakketdienst. De verzendkosten hiervoor zijn afhankelijk van het formaat en het gewicht. Voor de waddeneilanden geldt een toeslag van €15,-.
Voor leveringen naar België, Duitsland en Luxemburg kan je het beste een offerte aanvragen. Op basis van jouw adres ontvang je dan een gratis een rijblijvende offerte voor de door jou gewenste producten incl. de verzendkosten.

Levering

Löwik Wonen & Slapen werkt samen met een aantal vervoersbedrijven. Afhankelijk van het formaat, voorraad en type product, kiezen wij de beste vervoerder.  Wij maken gebruik van meerdere transportbedrijven, waaronder Brinks Transport. Voor webshoporders geldt dat de goederen tot aan de voordeur worden geleverd in de originele verpakking. Je draagt zelf zorg voor het uitpakken, montage van de meubelen (voor zover nodig) en afvoer van verpakkingsmaterialen.

All-in bezorging

Afhankelijk van het product en de leverancier bieden wij ook een all-in bezorging. Hierbij wordt de bestelling door twee bezorgers geleverd, alles uitgepakt en wanneer nodig gemonteerd. Ook wordt hierbij al het verpakkingsmateriaal weer wordt meegenomen. Wil je weten wat voor jou van toepassing is? Raadpleeg de bezorginformatie op de productpagina of stuur een mail naar onze klantenservice.

De toegankelijkheid van de ruimte voor de meubelen is de verantwoordelijkheid van de klant. Eventueel extra gemaakte of onvoorziene kosten zijn voor rekening van de klant. Het om deze redenen niet afnemen van de bestelling wordt als een annulering beschouwd.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen kunnen via pakketdienst geleverd worden. Je kunt jouw bestelling dan via een Track & Trace code volgen, die je per e-mail hebt ontvangen. Kleine pakketten die op voorraad zijn, worden doorgaans binnen 2 werkdagen bij jouw thuis bezorgd, maar kunnen ook bij een afhaalpunt worden opgehaald.

Bestellingen kunnen via ons logistiek partner Brinks Transport bezorgd worden. Je ontvangt per e-mail een uitnodiging om een bezorgafspraak te maken. Voor de levering dien je wel thuis te zijn. De avond voor de bezorging kun je via www.mijnbezorgtijd.nl het tijdsframe bekijken.

Producten die wij op voorraad hebben worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Bij producten die wij niet op voorraad hebben, wordt de verwachte levertijd op de bevestiging weergegeven

Levering in het buitenland

In veel gevallen is het mogelijk om jouw meubels in het buitenland te leveren. De kosten hiervoor variëren per land. Vraag hiervoor een offerte aan of vul ons contactformulier in.

Jouw bestelling ophalen

Wil je jouw bestelling ophalen, dan kun je dit aangeven tijdens het bestelproces in onze webshop. Je kunt jouw bestelling ook ophalen in ons magazijn in Vriezenveen of bij ons Logistieke partner Brinks Transport in Rijssen. Waar en wanneer je jouw artikelen op kunt halen is afhankelijk van of het op voorraad ligt en waar het geleverd wordt. Je ontvang hierover een bericht. Je betaalt bij het ophalen van jouw bestelling geval geen verzendkosten. Op vertoon van jouw bestelbevestiging en identiteitsbewijs krijg je de bestelde artikelen mee.

Let op! Maak eerst een telefonische afspraak om de goederen op te halen, zodat jouw volledige bestelling voor je klaar staat wanneer je het op komt halen!

Afhaaltijden magazijn Löwik

Maandag t/m vrijdag: 10.00 – 18.00 uur
Donderdag: 10:00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 – 12.00 uur

Neem telefonisch contact op
Plan je route

Afhaaltijden Brinks Transport

Maandag t/m vrijdag: 7.00 – 12.30 / 13.00 – 15.30 uur
Zaterdag: 09.00 – 12.00 uur

Neem telefonisch contact op
Plan je route

Bekijk ook onze veelgestelde vragen: