Bezorgen en afhalen

Jouw bestelling ophalen

Wil je jouw bestelling ophalen, dan kun je dit aangeven tijdens jouw beselling. Je kunt jouw bestelling ook ophalen in ons magazijn in Vriezenveen of bij ons Logistieke partner Brinks Transport in Rijssen. Waar en wanneer je jouw artikelen op kunt halen is afhankelijk van of het op voorraad ligt en waar het geleverd wordt. Je ontvang hierover een bericht. Je betaalt bij het ophalen van jouw bestelling geval geen verzendkosten. Op vertoon van jouw bestelbevestiging en identiteitsbewijs krijg je de bestelde artikelen mee.

Let op! Maak eerst een telefonische afspraak om de goederen op te halen, zodat jouw volledige bestelling voor je klaar staat wanneer je het op komt halen!

Afhaaltijden magazijn Löwik

Maandag t/m vrijdag: 8.00 – 16.30 uur

Neem telefonisch contact op
Plan je route

Afhaaltijden Brinks Transport

Maandag t/m vrijdag: 7.00 – 12.30 / 13.00 – 15.30 uur

Gratis verzending bij een webshopbestelling vanaf € 100,-*

Vanaf € 100,- wordt jouw webshopbestelling binnen Nederland gratis bezorgd m.u.v. meubelen van de merken Pronto Wonen, Profijt Meubelen, Feelings Wonen, INHOUSE of meubelen uit onze outlet (showroommodellen).
Voor deze producten worden de juiste verzendkosten in de winkelwagen getoond.

We bezorgen ook kleinere pakketten met de pakketdienst. De verzendkosten hiervoor zijn afhankelijk van het formaat en het gewicht. Voor de waddeneilanden geldt een toeslag van €15,-.

Voor leveringen naar België, Duitsland en Luxemburg kan je het beste een offerte aanvragen.
Op basis van jouw adres ontvang je dan een gratis een vrijblijvende offerte voor de door jou gewenste producten incl. de verzendkosten.

Levering

Löwik Wonen & Slapen werkt samen met een aantal vervoersbedrijven. Afhankelijk van het formaat, voorraad en type product, kiezen wij de beste vervoerder. Wij maken gebruik van meerdere transportbedrijven.

Bij leveringen van grote goederen (bijv. boxsprings, banken en grote kasten) geldt dat de goederen tot net over de drempel worden geleverd.
Wanneer deze goederen op bijv. de eerste verdieping moeten worden geleverd vragen wij hiervoor een vergoeding, maar je mag het uiteraard ook zelf regelen. Mocht je van onze All-in bezorging gebruik willen maken, neem dan contact op met onze klantenservice. Omdat elke situatie uniek is (denk bijv. aan de breedte van het trapgat, is er een trapleuning enz.) kunnen wij dan samen met jou naar de beste oplossing kijken.


Voor kleine leveringen via een pakketdienst geldt dat de goederen tot aan de voordeur worden geleverd in de originele verpakking. Je draagt zelf zorg voor het uitpakken, montage van de meubelen (voor zover nodig) en afvoer van verpakkingsmaterialen.

De toegankelijkheid van de ruimte voor de meubelen is de verantwoordelijkheid van de klant. Eventueel extra gemaakte of onvoorziene kosten zijn voor rekening van de klant. Het om deze redenen niet afnemen van de bestelling wordt als een annulering beschouwd.

Bestellingen in de winkel

Bestellingen in de winkel kunnen op verschillende manieren worden bezorgd. Onze adviseurs bepalen samen met jou de voor jouw optimale bezorgoptie.
Kies je bijvoorbeeld voor de Löwik All-in-Bezorging dan doen wij nog veel meer dan alleen bezorgen. Voor € 89,- worden jouw nieuwe meubelen met zorg vervoerd en uitgepakt, in jouw huis gemonteerd geplaatst (excl. muurmontage) en worden alle meubels voorzien van viltjes onder de poten ter bescherming van je vloer. Daarnaast nemen onze chauffeurs alle verpakkingsafval weer mee.

Waarom zit er verschil in de bezorgkosten als ik in de winkel of online bestel?

Onze webshopbestellingen worden altijd door verschillende pakketdiensten bezorgd. Dit houdt in dat er geen vaste afspraken met jou kunnen worden gemaakt over het bezorgmoment en wij afhankelijk zijn van de transporteur wanneer en hoe je bestelde producten bij jou worden geleverd.
Bestellingen in de winkel worden altijd via onze eigen vervoerder bezorgd. Hierdoor zijn wij ervan verzekerd dat de door jouw bestelde producten met de grootste zorg en tot jou tevredenheid bij jou zullen worden bezorgd. Daarnaast wordt er vooraf altijd een bezorgafsprak met jou gemaakt zodat je je nieuwe meubelen niet alsnog zelf moet halen bij een depot of ophaalpunt.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen kunnen via pakketdienst geleverd worden. Je kunt jouw bestelling dan via een Track & Trace code volgen, die je per e-mail hebt ontvangen. Kleine pakketten die op voorraad zijn, worden doorgaans binnen 2 werkdagen bij jouw thuis bezorgd, maar kunnen ook bij een afhaalpunt worden opgehaald.

Bestellingen kunnen via ons logistiek partner Brinks Transport bezorgd worden. Je ontvangt per e-mail een uitnodiging om een bezorgafspraak te maken. Voor de levering dien je wel thuis te zijn. De avond voor de bezorging kun je via www.mijnbezorgtijd.nl het tijdsframe bekijken.

Producten die wij op voorraad hebben worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Bij producten die wij niet op voorraad hebben, wordt de verwachte levertijd op de bevestiging weergegeven

Levering in het buitenland

In veel gevallen is het mogelijk om jouw meubels in het buitenland te leveren. De kosten hiervoor variëren per land. Vraag hiervoor een offerte aan of vul ons contactformulier in.


Neem telefonisch contact op
Plan je route

Bekijk ook onze veelgestelde vragen: