Retourneren en ruilen

Ruilen

Dan kun je jouw webshop artikelen binnen 14 dagen na levering ruilen. Hiervoor moet je binnen 14 dagen na levering het  retourformulier op onze website in te vullen. Een van onze medewerkers zal contact met je opnemen over de gewenste ruil.

Retouren

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na levering jouw product te retourneren. Meld jouw retour aan melden via onze website of door het herroepingsformulier volledig ingevuld retour te zenden. Je dient de retourzending binnen 14 dagen na aanmelding te hebben voltooid.

Indien je de volledige webshop bestelling retourneert zal Löwik Wonen & Slapen de volledige order terugbetalen inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. De retourkosten zijn voor rekening van de klant en worden niet door Löwik Wonen & Slapen vergoed. Het retourbedrag wordt binnen 30 dagen overgemaakt na ontvangst van de artikelen. Löwik Wonen & Slapen gebruikt hiervoor dezelfde betalingsmethode die je hebt gebruikt om de bestelling te betalen, tenzij je nadrukkelijk anders aangeeft of wij andere redenen zien om hier vanaf te wijken.

Retour afleveren

Je kunt er ook voor kiezen om jouw retourartikelen af te leveren in Vriezenveen of Rijssen. Meld jouw retour wel eerst via het online retourformulier. Zodra jij een bevestiging van ons hebt ontvangen, kun jij jouw artikelen in de winkel of bij ons logistieke partner Brinks komen retourneren of ruilen. Alle artikelen dienen in de originele verpakking te zijn verpakt. Toon bij het afleveren van jouw retour de bevestiging van jouw retourmelding.

Retour op laten halen

Indien gewenst kan Löwik de retourzendig voor jou regelen, neem hiervoor contact met ons op.

Houd hier rekening mee:

Löwik Wonen & Slapen behoudt zich het recht om voor de volgende situaties een retourzending niet per definitie te hoeven accepteren:

  1. Producten / meubelen die als zelf montage pakket worden geleverd en vervolgens door de klant zelf zijn gemonteerd en daarna weer gedemonteerd.
  2. Producten die indien uit originele verpakking is gehaald en is gebruikt vanuit hygiënisch oogpunt niet meer kunnen worden verkocht o.a matrassen, hoofdkussens, dekbedden, dekbedovertrekken etc.
  3. Producten die aantoonbaar door zelfmontage of onkundig handelen van de klant zijn beschadigd.
  4. Producten die door voor de klant speciaal zijn samengesteld en daardoor niet meer als nieuw verkocht kunnen worden.
  5. Producten met een levertijd. Deze producten worden op bestelling geproduceerd en betreffen geen voorraad artikel.

Wanneer je jouw webshop artikel retour stuurt of langs brengt in onze winkel dient deze, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele verpakking en staat bij Löwik Wonen & Slapen te worden geleverd. Voor eventuele waardevermindering, mogen we kosten in rekening brengen.

We adviseren je om een bewijs van retourzending te vragen bij het desbetreffende punt.