Servicemelding

Wij hechten veel waarde aan een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Het kan zijn dat je een klacht hebt over een product. Meld deze dan aan via ons serviceformulier. Wij nemen je aanvraag in behandeling en nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Servicemelding binnen 14 dagen na levering

Wij besteden altijd grote zorg aan het inpakken en leveren van jouw bestelling. Mocht er toch onverhoopt tijdens het transport of tijdens de levering een beschadiging optreden, dan kun je jouw servicemelding binnen 14 dagen na levering aanmelden. Vul hiervoor dit serviceformulier in.

Servicemelding voor zitmeubelen

Wil je een servicemelding doen voor jouw zitmeubelen en heb je geen All in House service (extra garantie) afgesloten? Dan kun je jouw servicemelding via dit formulier indienen.
Heb je wel een extra garantie All in House service afgesloten? Dien je service-aanvraag direct via de website van Oranje Furniture in.

Onze servicepartner Oranje Furniture neemt de melding in behandeling en zal zo snel mogelijk contact met jou opnemen. Vergeet dan niet het certificaatnummer aan te geven.

Servicemelding voor overige meubelen

Wil je een servicemelding doen voor overige meubelen zoals bijvoorbeeld kasten, tafels en bedden? Vul hiervoor ons serviceformulier in. Wij nemen jouw melding in behandelijk en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.