FAQ Coronavirus (COVID-19)

Deze tijden vragen om bijzondere maatregelen. Wij doen er alles aan om jou een veilig woonbeleving te geven en volgen hierin de adviezen op vanuit het RIVM. Vind hieronder antwoord op veel van jouw vragen rondom het Coronavirus. Kun je geen antwoord vinden op jouw vraag, neem dan contact op met onze klantenservice

Voorzorgsmaatregelen in onze winkel

Zijn er aangepaste openingstijden?
Helaas moet onze winkel op dit moment gesloten blijven tot en met 9 februari 2021. Maar dat betekend niet dat wij stilzitten. Achter de schermen zijn wij te bereiken via de chatfunctie op onze site, telefoon (0546) 55 99 55, per e-mail via [email protected] of via Facebook Messenger en Instagram dm’s.

Is brasserie De Fabrik geopend?
Nee, onze brasserie de Fabrik is per 15 oktober 2020 vanwege de maatregelen gesloten.

Is HD interieurs geopend?
Nee, ook HD interieurs is op dit moment tijdelijk gesloten.

Welke extra maatregelen worden genomen?
Onze medewerkers met griep of verkoudheidsklachten zijn uit voorzorg niet aanwezig. Mocht jezelf COVID-19 gerelateerde gezondheidsklachten hebben dan ontvangen we je graag op een ander moment in onze winkel, maar ben je uiteraard 24/7 van harte welkom in onze webshop. Normaal gesproken ontvangen we je met een warme handdruk, maar dit beperken we nu tot een vriendelijke groet. Ook houden we een minimale afstand van 1,5 meter van elkaar en vragen wij je dat ook te doen en de aanwijzingen van ons personeel op te volgen.
De speelhoek voor de kinderen en de Löwik bioscoop zijn op dit moment gesloten.

Deurklinken, pinautomaten en de diverse gemeenschappelijke ruimten in de winkel worden regelmatig en extra nauwkeurig schoongemaakt. Als je dit voorjaar net lekker bezig bent met je interieur hopen we dat – gezien onze genomen maatregelen – je gewoon met een fijn en veilig gevoel bij ons binnenstapt. Blijf je toch liever in huis, weet dan dat onze complete interieur collecties ook online zijn te vinden, met uiteraard dezelfde acties als in onze winkels!

Met hoeveel mensen mag ik naar de winkel komen, als deze weer open is?
We willen je graag verzoeken om met maximaal 2 volwassenen tegelijk naar de winkel te komen en kinderen en huisdieren zo veel mogelijk thuis te laten.

Kan er bij Löwik Wonen & Slapen nog contant betaald worden, als deze weer open is?
Gelieve met pin betalen, maar als het echt niet anders kan dan mag het ook contant.

Gaan afspraken nog wel door, zoals inmeten van de keuken, interieuradvies, etc.?
De fysieke afspraken in de winkel en op locatie gaan helaas niet meer door. Wel heeft u nu de mogelijkheid online afspraken via WhatsApp, Teams, Zoom of bijv. Google Meet met onze interieur adviseurs in te plannen. U kunt dit heel eenvoudig doen door dit formulier in te vullen. Onze interieuradviseurs nemen dan z.s.m. contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Heeft u al een afspraak voor interieuradvies gemaakt? Dan zullen wij contact met u opnemen om deze te verzetten.

Hoe groot is nu eigenlijk de grootste woonboulevard van Oost-Nederland?
Maar liefst 40.000m2. De enorme showroom biedt u volop wooninspiratie, aaneengesloten en alles onder één dak. In een tijd waarin we te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar moeten bewaren, kunnen we dit samen eenvoudig naleven. Om u een beter beeld te geven: de gemiddelde grootte van een supermarkt is 941m2, wij zijn ruim 40x groter. Samen met onze strikte maatregelen, kunnen we er met elkaar voor zorgen dat veiligheid en gezondheid van zowel onze bezoekers en medewerkers centraal staat.

Voorzorgsmaatregelen tijdens levering

Kan er nog contant betaald worden bij onze chauffeurs?
Gelieve pin, maar als het echt niet anders kan dan mag het ook contant.

Kan er misschien toch bezorgd worden i.p.v. ophalen?
Ja, juist ook omdat ophalen op dit moment niet mogelijk is i.v.m. de maatregelen van het RIVM. Wilt u uw bestelling z.s.m. laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen met u kijken wij naar de mogelijkheden.

Om het fysieke contact met u te vermijden, zal de bezorger van onze logistieke partners vragen de ontvangstbevestiging zelf te tekenen.

Brengen de bezorgers het nog wel binnen?
De bezorgers van ons logistieke partner Brinks leveren de meubels bij u binnen achter de eerste drempel van de begane grond en houden daarbij rekening met de richtlijnen van het RIVM. U wordt gevraagd om ook deze richtlijnen te respecteren en minimaal 1,5 meter afstand te houden van de bezorger(s).

Wordt alles nog op tijd geleverd?

Wordt mijn bestelling nog op tijd geleverd?
Door de bijzondere omstandigheden in die wij leven kan het zijn dat levertijden langer zijn dan gebruikelijk. Mochten onze leveranciers onverwachts de levertijd niet aan kunnen houden, zullen wij jou hier tijdig over informeren.
Houd er wel rekening mee dat het bij de verschillende bezorgdiensten momenteel drukker is dan normaal, waardoor het bezorgen van uw bestelling helaas 1-3 dagen vertraging kan oplopen.