FAQ Coronavirus (COVID-19)

Deze tijden vragen om bijzondere maatregelen. Wij doen er alles aan om jou een veilig woonbeleving te geven en volgen hierin de adviezen op vanuit het RIVM. Vind hieronder antwoord op veel van jouw vragen rondom het Coronavirus. Kun je geen antwoord vinden op jouw vraag, neem dan contact op met onze klantenservice

Voorzorgsmaatregelen in onze winkel

Zijn er aangepaste openingstijden?
Vanwege de huidige maatregelen is de grootste woonboulevard van Oost-Nederland helaas gesloten tot 14 januari 2022. Wel hebben wij het Click & Collect-systeem ingevoerd: bestel onze voorraadmeubelen, showroommodellen en direct leverbaar-collectie eenvoudig online, telefonisch of via de mail. Wanneer je een bevestiging hebt ontvangen plannen we samen een tijdslot in om jouw bestelling af te komen halen bij onze winkel in Vriezenveen of ons magazijn in Rijssen.

Is brasserie De Fabrik geopend?
Nee, ook brasserie de Fabrik is helaas gesloten tot 14 januari 2022.

Is HD interieurs geopend?
Nee, HD interieurs is, net als de rest, gesloten tot 14 januari 2022.

Welke extra maatregelen worden genomen?
Onze medewerkers met griep of verkoudheidsklachten zijn uit voorzorg niet aanwezig. Mocht jezelf COVID-19 gerelateerde gezondheidsklachten hebben dan kun je eenvoudig je afhaalafspraak wijzigen, maar ben je uiteraard 24/7 van harte welkom in onze webshop. Normaal gesproken ontvangen we je met een warme handdruk, maar dit beperken we nu tot een vriendelijke groet. Ook houden we een minimale afstand van 1,5 meter van elkaar en vragen wij je dat ook te doen en de aanwijzingen van ons personeel op te volgen.

Kan er bij Löwik Wonen & Slapen nog contant betaald worden?
Wij willen je vragen gelieve met pin te betalen, maar als het echt niet anders kan dan mag het ook contant.

Hoe groot is nu eigenlijk de grootste woonboulevard van Oost-Nederland?
Maar liefst 40.000m2.
De enorme showroom biedt je volop wooninspiratie, aaneengesloten en alles onder één dak. In een tijd waarin we te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar moeten bewaren, kunnen we dit samen eenvoudig naleven. Om je een beter beeld te geven: de gemiddelde grootte van een supermarkt is 941m2, wij zijn ruim 40 keer groter.
Samen met onze strikte maatregelen, kunnen we er met elkaar voor zorgen dat veiligheid en gezondheid van zowel onze bezoekers en medewerkers centraal staat wanneer wij onze deuren weer mogen openen.

Voorzorgsmaatregelen tijdens levering

Kan er nog contant betaald worden bij onze chauffeurs?
Wij willen je vragen gelieve met pin te betalen, maar als het echt niet anders kan dan mag het ook contant.

Kan er misschien toch bezorgd worden i.p.v. ophalen?
Wil je jouw bestelling toch liever laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen met jou kijken wij naar de mogelijkheden.

Om het fysieke contact met je te vermijden, zal de bezorger van onze logistieke partners vragen de ontvangstbevestiging zelf te tekenen.

Brengen de bezorgers het nog wel binnen?
De bezorgers van ons logistieke partner Brinks leveren de meubels bij je binnen achter de eerste drempel van de begane grond en houden daarbij rekening met de richtlijnen van het RIVM. Je wordt gevraagd om ook deze richtlijnen te respecteren en minimaal 1,5 meter afstand te houden van de bezorger(s).

Wordt alles nog op tijd geleverd?

Wordt mijn bestelling nog op tijd geleverd?
Door de bijzondere omstandigheden in die wij leven kan het zijn dat levertijden langer zijn dan gebruikelijk. Mochten onze leveranciers onverwachts de levertijd niet aan kunnen houden, zullen wij jou hier tijdig over informeren.
Houd er wel rekening mee dat het bij de verschillende bezorgdiensten momenteel drukker is dan normaal, waardoor het bezorgen van jouw bestelling helaas 1-3 dagen vertraging kan oplopen.